1/31/2009

:)

Denna vecka har inte varit mycket uppdatering, jag vet.. dåligt av mig! :p
Dessutom har jag blivit utmanad, men hörrni tjejor, jag hoppar den utmaningen, hoppas det är okej ;)

Hade nyss en msn dejt med min älskling, vilket alltid är lika underbart, kanske inte när jag precis har vaknat och han börjar retas, vilket har hänt ;) då kan det bli lite tjaffs, haha! inte idag, men andra gånger :p
Ikväll åker han till Ankara med två kompisar, så på Tisdag håller vi tummarna askim benim :)
Tråkigt att sitta på en buss, och det påminner så mycket om mig, för första gången han var där så åkte han med mig, så han vill ju egentligen ha med mig den här gången oxå :( sötnöt! Han visade iallafall i kameran att han hade med sig två kort på mig så det nästan skulle kännas som att jag var med :) hur söt får man vara! Dessutom hade han duschat med mitt schampoo idag så han gick runt och luktade mig, vilket han tyckte var underbart hehe ;) åh, finns det någon mer fantastisk människa?

Sen kalbimsin benim

Idag har jag varit hemma hos Ramonas föräldrar med två galna men väldigt söta hundar och käkat middag, alltid trevligt där hemma! <3


5 kommentarer:

Anonym sa...

varför spelar du turk? snacka svenska vi orkar inte med er svenskar.. förlåt

JOSSAN sa...

och du tror att du är vem? jag skriver på vilket språk jag vill!

Anonym sa...

josefin spela inte turk snälla.. vi hatar svenskar som tar våra fina rötter. gå ta era svenne gubbar istället fööör faaaaaaaaaaaaan

Anonym sa...

tror du verkligen han älskar dig, HAHAH ja älskar mina tuurkar dem e så skööna.. han älskar inte ens dig, bara din hjälp för o komma till sverige :ppp

Juss sa...

Haha vilken patetisk lite fjortis detta måste vara! Du vet inte ett skit om mitt liv, och jag spelar aboslut inte turk. Spelar du Engelsk eller Amerikan när du skriver på Engelska?
Du vågar ju inte ens skriva ut din blogg adress. PINSAMT!