1/28/2009

seni cok özledim askim benim

Carro ringde nyss (hon jobbar på Oasis ikväll) och hon skulle ringa och spela upp min favvo låt wonderwall när hela publiken sjöng med, men tydligen kom hon inte fram under hela låten, tror dom flesta ringde folk under den låten! Sötnos är hon iallafall :) Hade jättegärna velat vara däääääääär!
Nyss pratat med älskling på msn, varför kommer det sig att jag blir lättirriterad när jag saknar och älskar honom så sjukt mycket? Är det för han är så himla för mycket långt borta? jaja, löste sig tillslut iallafall, som alltid :) Småtjafs lixom.
har ju blivit utmanad oxå av två st :) gör den utmaningen imorgon, tjejor!


Seni cok istiyorum birtanem


och som vanligt slänger jag in en bild på oss ;) från i sommras när jag precis lärt honom spela fia med knuff, sen blev han mästare och vinner alltid massage som vi oftast spelar om! grrr...

JAG ÄLSKAR DIG!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Inte dåligt så=) alltid något. Det blir aldrig sådär pinsamt tyst då? Är du bra på turkiska/kurdiska?


Kramis

Anonym sa...

Gumman sa du att han jobbade i Alanya? vilken bar om jag får fråga :)
Ja haha jag har inte heller pengarna men ringer endå,jobbigt det där men jag måste prata med honom minst 1 gång om dagen, det går inte annars..
Hur pass mycket turkiska kan du? asså kan du grammatiken och sånt?tack :) det löser sig nog snart hoppas jag
Puss

Anonym sa...

Ja men precis så är det med mig med. Dom har dock börjat lära sig att jag kan egentligen så det pratar skit mycket med mig haha. Jag som ville vara lite diskret med turkiskan ett tag :P Men nejnej!
Jaha okej :) Hur mycket yngre är syskonen?
Nej jag klarar inte heller av att inte prata med honom i telefonen fast nu har vi inte pratat på ett tag för att jag är på mitt fina humör emot honom ;)
Tack gumman <3
Kram!

Anonym sa...

Jag kan lite grammatik, börjar se ett mönster men kan inte binda meningar så bra än :) kan du?
Jaa, min kompis man jobbade där men han bor i finland nu sen i augusti :) Kände tröjan din kille hade på sig därför jag undrade :D
Dom kanske känner varandra haha :)
Puss