1/18/2009

Grått och Trist!

Ja, verkligen. Var ju ingen härlig syn man vaknade till när man vaknade idag, bara grått och trist (säkert iskallt oxå)!

Idag har jag tvättstugan, vilket jag trodde jag hade i Fredags oxå men tji fick jag när jag hade kånkat ner alla kläder, jag hade tagit fel tid! Men idag hoppas jag att jag får tvätta iallafall :)

Samtidigt som jag tvättar ska jag storstäda... Skulle min älskling se hur stökigt och äckligt jag har det just nu skull han bli galen då han är väldigt pedantisk av sig :p Tur att webcameran inte visar runt i hela lägenheten, utan bara i soffan jag sitter ;)


Föresten, älskopälsko kom på en väldigt gullig sak han hade gjort innan han åkte hem igen, fick ett sms där det stod att jag skulle kolla i mitt album från när jag var bäbis för han hade skrivit något där, vilket han oxå hade glömt men kom på i förrgår :p
Jag blev självklart superduper glad, söt söt söt! :)


Nej, nu ska jag ta det lite lugnt innan helvetet ska börja (tvättstuga+storstädning) :p

Lägger somvanlig in en bild på mitt hjärta! Tröttnar ni på att läsa om honom får ni nog sluta läsa min blogg, haha! ;)



JAG ÄLSKAR DIG MIN ÄLSKLING! SENI COK ÖZLEDIM!

Inga kommentarer: