1/22/2009

torsdag

Japp, har precis pratat med älskling på msn en lååång stund, som varje kväll :)
älskar att prata med honom på msn då jag både kan se och höra hans röst samtidigt, fast självklart skulle det ju vara bättre om han var här och höll om mig <3
Och så spelar vi oftast spel mot varandra... (vi båda är superdåliga förlorare!)
Han gjorde mig inte lite avundsjuk när han både lägger upp bilder på facebook och berättar att dom har varit på stranden idag och ska dit imorgon oxå, jag vill ju oxå vara däääär! Sverige är för kallt. Dessutom ännu kallare utan honom här.... :(

Tänkte bara säga tack till Sofia som är en underbar vän, alltid så himla klok och kommer med massor av goda råd, samt alltid ställer upp vad det än gäller! tusen tusen tack! älskar dig.

Inte lika varmt som att ligga på stranden i Alanya va, älskling?

SENI COK ÖZLEDIM!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, och vissa dagar är så mycket jobbigare än andra, men de är bara att bita ihop;) Ser att du oxå har din kärlek i Turkiet? Vad kul att de är så många tjejer som bloggar om det. :)

Anonym sa...

Va vadå kan man sola i Alanya nu eller :O:O :P

döda miiiiig isåfall

Anonym sa...

älskar dig med min vän =)