1/11/2009

kväll

Sitter här och glor, kollar på någon film på 3an, Familj påväg heter den, ganska kul faktist!

Pratade precis med älsklingpälskling som har haft främmande hela dagen av alla möjliga släktingar då ingen har träffat honom på flera månader :p Så fullt hus har det varit där, nu är det bara familjen kvar och mamman ska göra kvällsmat, dom äter H E L A tiden där verkligen! Han säger att jag kommer bli sisko när jag kommer och ska bo hos hans familj i 2 veckor, så jag får väl se till att svälta mig själv en månad innan så jag kan äta hela tiden, haha! Nej men skämtosido så lagar hans mamma mat verkligen hela tiden, och han berättade att jag endast dricker kaffe på morgonen, då sa hon att det ska bli ändring på det när jag kommer dit! Sött! :)
Hon ska oxå lära mig att laga lamago (turkisk pizza) som verkligen är superduper gott, det ser jag framemot :)

Hans pappa sa i bakrunden att han skulle ringa mig och fråga var Sahin är för att skrämmas lite :p han har tydligen berättat att jag inte vågat svara när dom ringt mig tidigare (när älskling var här och hans telefon inte fungerade) då ingen utav oss förstår vad den andra säger!

Jag kommer antagligen åka den 7 Mars då min älskling fyller år den 8e så jag vill ju självklart vara där då :)

Nu ska jag kolla lite mer på filmen, sen om en stund blir det godnatt samtal för att sedan sova ensam utan älskling i min stora säng, usch!

Jag saknar dig så det gör ont, kom hit nu nu nu nu!

I love you birtanem!

Inga kommentarer: