1/19/2009

Sötnos

Älskling blir som sagt orolig när jag är såhär, så han ringde upp igen.. och vi pratade ut.. han sa : jag var tvungen att gå i från mina kompisar, jag kunde inte lyssna på vad dom sa och dom typ "hallå sahin lyssnar du?" och det enda jag kunde tänka på var dig, att jag hade gjort dig ledsen. Det är verkligen det sista jag vill askim benim, förlåt!

Du har inte gjort mig ledsen, jag är inne i en jobbigt period bara. och saknar dig så mycket att det gör ont, så du behöver verkligen inte säga förlåt min älskade älskling!

Jag vill låtsas bråka med dig, Jag vill retas med dig, Jag vill bada med dig, Jag vill duscha med dig, Jag vill promenera med dig, Jag vill laga mat med dig, Jag vill äta mat med dig, Jag vill titta på Tv med dig, Jag vill spela kort med dig, Jag vill spela fia med knuff med dig, Jag vill pussas med dig, Jag vill kramas med dig, Jag vill mysa med dig, Jag vill gå på bio med dig, Jag vill hålla hand med dig, Jag vill gå och shoppa med dig, Jag vill åka tunnelbana med dig, Jag vill åka buss med dig, Jag vill sova med dig, Jag vill vakna upp med dig, Jag vill ha dig nära mig, Jag vill kunna känna din kropp emot min NU!
JAG VILL JAG VILL JAG VILL JAG VILL JAG VILL!

7 kommentarer:

Anonym sa...

åh vilket gulligt inlägg!
JAG VILL meeed!! :( :(

Anonym sa...

Hejsan :)
Såg din blogg inne på Emmas.
Har du också pojkvän/man i Turkiet?
vart träffades ni? :) hur länge har ni varit tillsammans?
Ha det bra
XXX

Anonym sa...

Söta ni är tillsammans! :)
Såg att du också hade pojkvän i Turkiet.

Anonym sa...

jaa det är sjukt jobbigt :(
JAg vill väldigt gärna åka ner under påsklovet, men det e lite problem mellan mig och akin för tillfället. Så vi får see...
Akin kommer från Istanbul, men han är i Izmir för det mesta eftersom han pluggar där.
sj då?? :P när ska ni träffas nästa gång? och vart kommer han ifrån? hur länge har ni varit tillsammans?
Kram

Anonym sa...

Ja haha det har jag :) Eller vi är faktiskt gifta om jag ska vara ärlig :P Vi håller på med hans uppehållstillstånd för tillfället.
Jaså vad mysigt :) hur gammal är han respektive du?
Vi träffades första gången 2004 men då blev det ingenting mellan oss, sen höll vi kontakten via msn och sms i 2 år och sen åkte jag ner igen till Marmaris/Icmeler 2006 och då blev vi tillsammans :) Sen dess har jag pendlat som en dåre haha.
Vart kommer han ifrån? När åker du ner igen hade du tänkt?
Du bor i sthlm va? :)

XXXX

Anonym sa...

Yes vi är gifta :)
Jaha jag bor också i Stockholm och Mehmet kommer ifrån Kütahya i mitten av Turkiet haha :)
Aha okej går du i skolan eller hur gammal är du?
Hur gammal är han?
Åhh vad mysigt :D
Jag vet inte vad jag ska göra, har egentligen planerat att åka ner i april men jag insåg sen att vi behöver dom pengarna när han kommer så vi får se hur det går :)

XXXX

Anonym sa...

Jaha okej :) Nice.. är du 87:a eller? :)
Min man är 87a och jag är 90:a och jag går sista året på frans schartaus gymanisum.
Har ni några planer på att han ska flytta hit eller så?
Vart är din man nu? jobbar han eller studerar?

XXXX