1/24/2009

yes

Ja, igår blev det ändå en liten utgång, hade inte tänkt att följa med ut men gjorde det iallafall, det var kul. Ambassadör (nej jag vet det stavas inte så) var platsen vi skulle till. Där var även Chris Browns efterfest, så folk var som gaaaaaaalna fraamme vid "scenen". Jag och Tess beslöt oss för att flytta oss bakåt, där man fick luft ;) var väl hemma vid 2 någongång efter att Tess pojkvän Christian kom och hämtade oss och körde hem oss, jävligt snällt! :)


Idag ska jag bara vara hemma och ta det lugnt, jag känner att jag behöver det..



I hate to wait, but i know im waiting for something really good, and its to see you my birtanem, i really miss to hug you and kiss you!

Seni butun kalbimle seviyorum askim benim!

Bevis på att man kan vara på stranden i Alanya.. i Januari!!!! jag är inte alls avundsjuk...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jaha!:D Min kommer från Siirt i östturkiet, vet inte om du hört talas om Kurtalan? Å var du oxå i turkiet 3 månader? I alanya då eller? själv åker jag till Marmaris/icmeler. Jag träffade honom på baren brevid hotellet jag bodde på, vilken kliche;) Det var kärlek vid första ögonkastet i alla fall från min sida. Detta var i april, men de var inte föräns i augusti som de blev "någonting2 mellan oss. Sak du åke ner snart igen? xxxx

Anonym sa...

Jaså, jobbade du där då, lr "levde du bara livet?" Va härligt, ni hade de fiaxat med visa och sådant då? Ja jag ska ner nu i slutet på Ferbruari är det tänkt i alla fall:D Håller tummarna för att det blir så. Vad har ni för planer för framtiden? kram

Anonym sa...

Okej vad härligt:D Jag har träffat större delan av hans familj, dock inte han föräldrar. Var meningen att jag kanske skulle ha gjort det denna vintern. Men blev inte så. Sett dom på kort i alla fall. Har du träffat din pojkes familj?:) Jag träffade han för snart 2 år sedan, men vi har varut tillsammans 1½ år. med ups n downs..Okej vad härligt att han ska komma och bo hos dig. vi funderar faktiskt på tyskland vi. Får se, ska diskutera mer när jag åker ner nu i slutet på februari tror ja det blir:D kramis