1/23/2009

Jag är en sjukling.

Japp, jag är sjuk. Inget jobb för min del idag. Mår lite bättre nu, var som värst igår faktist.
Ikväll ska Plätt firas, förs hem till henne på middag, sen utgång.. ambassadör? får se om jag pallar utgången faktist, men middag pallar jag nog med :)
Just nu sitter jag och väntar på mitt hjärtegull som ska logga in på msn, saknar hans söta ansikte!!!!
Hatar att det är så jävla dyrt att ringa till Turkiet, nån som har ett billigt och bra tips på hur man ringer? :) (har comviq kontant amigos)


seni istiyorum sekerim benim

10 kommentarer:

Anonym sa...

Hur länge har ni varit tillsammans ? :)

Anonym sa...

Jaa det e jobbigt :/
Okej vad härligt att åka ner så snart! :) vart ska du åka? Och vad kul att han var här över jul! Vad tyckte han om sverige å julen? :P
Jag å akin var tillsammans i 17 månader, just nu e det slut.. men jag jobbar på att få honom tillbaka :)
Kram!

Anonym sa...

Usch inge kul att vara sjuk. Krya på dig! Gökhan kommer från östturkiet, han är kurd. Vart kommer din pojkvän från? och hur träffades ni?:)

Anonym sa...

Aw :)
Vi har varit tillsammans i 3 år snart, men kännt varann sen 2002!
kram

Anonym sa...

haha åhhhh :D:D

http://www.toroslar.com.tr/cam.asp?camid=4

hakan har skickat mail och tror att han ringt x antal ggr! kan berätta sen!
puss

Anonym sa...

Jag ringer med halebop de har kostat mig ca 87 öre per minut till Turkiet! De tycker jag är billigt i alla fall:P

Anonym sa...

Jag ringer också med comviq amigos och det är skit dyrt men vad ska man göra när man vill prata med sin älskling :( :)
Vad tyckte han om Sverige då?
Pratar ni oftast i telefonen eller msn?
Mehmet gör absolut ingenting just nu... Han är i Istanbul och letar jobb säger han men det vette fan haha :P
Jaha vad mysigt... har han många syskon? Vad kuuul har du träffat dom förut? :)
kram!

Anonym sa...

Finns det inte telefonkort att köpa för att ringa till Turkiet!? Det kanske är billigare...

Anonym sa...

Hej
Du ringer billigast med comviq amigo...Inget är billigare, om han inte har hemtelefon, då är det billigare med telefonkort till Turkiet.

Anonym sa...

Jag brukar ringa med comviq amigos, dom har typ dom bästa priserna! om du ringer till hans mobil, ring ist till en fast telefon, de blir billigare(du kanske redan visste de). Mamma har något annat simkort kort som hon ringer billigt med, men vi använder knappt de, det är ngt nytt & knappt några som använder de, ja vet inte ens hur man fyller på :P ..