2/01/2009

saknaden är olidlig.

35 gün kaldi askim benim, och dom här dagarna känner jag på mig kommer gå låååååååångsamt..
Speciellt idag när vi endast har pratat en gång när vi annars brukar prata MINST 4 gånger om dagen, men tydligen har min älskling lite fullt upp i Ankara med massor av gamla vänner.. jaja din flickvän sitter bara och saknar ihjäl sig!!!!!!! :p

Ska på bio med Rakamadäääz och Carrolutt ikväll, det ska bli trevligt! "I taket lyser stjärnorna" Verkar vara en helt okej film (hoppas jag).

jag vill pussas, jag vill kramas, jag vill mysa, jag vill allt med dig just nu min älskling! Åh vad jag saknar dig! Ja, ni får tycka att jag är tjatig, men det tycker iiiiiinte jag ;)

Pepparkaks bak med mina brors barn, Liam och Olivia :)

SENI COK ÖZLEDIM BIRTANEM!

1 kommentar:

Anonym sa...

Sv: okej :)
Jag bodde där 3 månader i somras oxo..
När åker du ner igen?
kram