2/26/2009

9 gün kaldi

Igår försvann alla glas jag har haft i mina skåp... okej Sofia, det var inte mina, men dom passade väldigt bra där! Nu ser det lite tomt ut ;) Sofia bodde här under dom tre månaderna jag var i Turkiet i sommras, och hämtade inte tillbaka glasen förän nu.. hon har varit lite lat så jag har ju vant mig vid att ha vackra glas :p haha! Men vilken tur att jag iallafall fick 2 coca-cola glas och två hjärt muggar ;)
Idag är det jobb som gäller. Inskolning oxå för den delen, hoppas det går super!

Jag har kommit igång med ett jätteroligt bildredigeringsprogram som jag pillar med ganska ofta, så nu kommer ni få se fina bilder, inte för att dom är proffs gjorda, men jag har bara börjat ;)


I miss you like crazy, even more than words can say, every minute of every day!

Seni cok seviyorum.

5 kommentarer:

Räkan sa...

hanson eller the moffats ? :P

Anonym sa...

vilken fin bild.. va e dför program ??? Kramen

Anonym sa...

Tack så mkt... prova d också.. jätte roligt juh :D:D puss o Kram

Fia sa...

Hellooo!
Har inte läst förrän nu. Lilla skruttan =) Kan säga att MINA glas passar rätt så bra här också =)

PUSS på dig

Anonym sa...

Vad är de för program du använder?