2/14/2009

Snart på språng!

Japp, då är resan bokad och betald! Den 7 Mars 09.00 lyfter planet mot Antalya :) Då vi måste spendera 3 dagar i Alanya för älskling har sista dagen på en kurs han går, spelar inte mig någon roll. så länge jag är med honom! Sen tar bussen oss vidare till Adana där vi bor med hans familj resterande tid :) Lovely!
Idag var jag nere och hämtade ut ett paket som jag beställt till min älskling, jag tror nog jag är världens gulligaste flickvän, och idag när vi ska "camma" extra länge då det är allahjärtans dag, eller the love day som askim så sött säger så ska jag visa honom, jag visar er först ;)

Eller hur är den söööt? perfekt alla hjärtans dag present tycker jag, billig oxå :)

Seni cok özledim canim benim, 21 gün kaldi! :) Ezte pir hezdikim

2 kommentarer:

Anonym sa...

gud vad sot du ar! han kommer nog bli jatte glad, om hur lang tid aker du??? kommer han att komma hit? vad hander puss

Juss sa...

catta, skaffa dig en blogg så jag kan svara på dina kommentarer gumman!
puss