2/23/2009

12 gün kaldi askim benim

Ont, så ont!
Helt sjukt. Idag har jag en depp-dag. Kan bero på att jag fortfarande är sjuk kanske. Och att jag inte har min älskling här. Idag är en sån dag där allt bara är extremt jobbigt. Vi har nu varit ifrån varandra i snart två månader. Nästa gång blir ännu längre... fyfan! Varför kan man inte bara få vara nära den man älskar? Varför är vi såhär långt ifrån varandra? Du ska ju vara här nära mig!!
Jag vill kunna pussa dig godnatt, gå och lägga mig lite innan dig medan du "kollar klart på filmen" men jag vet att du bara vill att jag ska värma upp sängen, sen kommer du dit iiiiiiiskall väcker mig med en puss och håller om mig, så du blir varm.. hmm, jag har genomskådat det där älskling ;)

Lördagen den 7 Mars 12.45 turkisk tid kommer jag vara den lyckligaste tjejen i hela världen, då får jag äntligen pussa och krama dig igen! Jag som är världens böligaste person kommer gråta av glädje, det kommer kännas så fantastiskt.. När jag står och väntar på min väska och vet att du står utanför och väntar på mig. åååååååååh, kan dagarna gå fortare taack!!!



Seni cok seviyorum min älskling. You are my number one! I miss you like crazy!!


Som du säger när jag inte träffar en enda boll "askim you are almost good ;) "

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet hur det känns :( Usch jag mår också dåligt just nu för att vi är så långt ifrån varandra. Orkar inte med sånt.
Hur länge kommer det gå innan ni ses igen sen när du kommer hem?
Hur länge ska du vara nere nu? jag lider med dig för jag vet verkligen hur det känns. Varför kan man inte få vara med den man älskar, inte rättvist :(
Puss

Anonym sa...

Tack gumman :)
Nej det är aldrig tillräckligt jag vet :(
usch vad jobbigt det är.
Jag åker ner den 3:e april och sen kommer jag inte åka igen förrän han kommer hit.
Man har ingen ork till någonting, all energi går till att sakna dom, usch usch.
Vart jobbar du?
Puss