2/03/2009

En helt vanlig Tisdag.

Öppnar ju Tisdagar, så kommer hem tididgt och det är alltid skönt! Och idag när jag kom hem har min kära söta inneboende städat och fixat i hela lägenheten, så söööööt :) Duktig du är Carropruttan ;) <3
Älskling har köpt/gjort något som är till honom, men handlar om mig och jag kommer bli glad... hmm, han sa att jag skulle få se det i webcameran idag, men det fick jag tydligen inte, jag får vänta lite till tycker han tydligen, och jag är superduper nyfiken juuuuu!
Kan inte fatta att snart får jag pussas och kramas med honom igen, det ska bli helt underbart! Ska bli jättekul att träffa hans familj oxå :) Nu vill jag bara att dagarna ska rinna iväääääg!
Idag fyller min käre vän Sophia år, grattis hjärtat! Massa pussar till dig och självklart till Néa oxå ;) <3

EZTE PIR HEZ DIKIM BIRTANEM!

Carro, Tess, Jag och Älskling :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Sv: okej va kul =) hur länge stannar du i Adana?

ja åker ner i april igen.. längtar som fan...

Kram