2/20/2009

Saknad och Sjuk!

Jag saknar, och är sjuk.. jag är ynklig idag!! Har världens jävla hosta, huvudvärk + att jag känner mig febrig. stackars mig. Har sovit högst 3 timmar inatt.. usch!

Pratade jättelänge med älskling i telefonen i natt, om allt mellan himmel och jord.. vi kom in på otrohet..... Han berättade om en incident som han hade "råkat ut för" för 2 veckor sedan när han och hans polare firade någon dansk brud som fyllde år. Hm, okej jaja. Det var väl inte så farligt.. men till hör att min älskling såg allt som vänskapligt (de skämtade med varandra osv). Det gjorde tydligen inte hon..Hon frågar älsklings vän om MIN älsklings nummer... Ger han det? EH JA!!! JÄVLA FITTCP, HAN VET ATT VI ÄR TILLSAMMANS?!?!?! Trodde han var en schysst kille. Iallafall.. tjejen ringer Sahin, som i sin tur säger att han har flickvän.. hon fortsätter ringa?!?!?!??!?!, han slutar svara, tillslut svarar han och säger att han är gift och inte vill ha något med henne att göra!!

alltså, jag blir så jävla förbannad ursäkta din desperata lilla fit*a!! Du förstår inte vad flickvän är eller? Du tror att han vill ha dig när han har flickvän eller? Han måste säga att han är gift för att du ska förstå?! det är ju helt sjukt! Jag blir galen på sånna där desperata jävlar, usch fyyyyyy!

JAG LITAR TILL 110% PÅ MIN ÄLSKLING, MEN FYFAN VAD JAG INTE LITAR PÅ TJEJER! Det är ju helt sjukt, skaffa dig en egen pojkvän. Han är min och BARA MIIIIN!


seni cok cok seviyorum askim benim, cok cok! 15 gün kaldi. Than i can kiss u and be in your arms again!!

15 kommentarer:

Anonym sa...

Förstår dig vilken sjuk brud!

Anonym sa...

men gud palla!

Fia sa...

XoXo....GossipGirl...eller? haha...sjuk brudjävel! You Go Jossan =)

Räkan sa...

eru på hugget ;)
jag förstår precis hur du känner.. behöver du hjälp ;)

Anonym sa...

Man vill bara slå skiten ur sådana tröga brudar. Helt seriöst.

Hoppas inte det var hakan som gav det ??

Anonym sa...

haha vad trög han är då.. nejnej det skall jag inte.

Ja vi har pratat lite.. han skickade mail sedan hade han tydligen tjatat på carro att jag skulle logga in, och så pratade vi lite på msn, han sa att han skulle flytta till svergie:P
har du pratat något med honom?

Anonym sa...

Förstår det! Okej :P
men visst är det varmt där nu? när åker du? faan jag längtar tills juli!!

Anonym sa...

åhhh vafan din jävel :P!! LÄGG INTE UPP EN BILD när du är på stranden isåfall.. då dör jag:P

Okej:) då träffar du hans familj också? men ändå, rätt skönt att "landa" i alanya först?

först 3 veckor med päronen, sen blir det 3 till med sannah och annie, så 6 veckor! vi e hemma några dar mellan bara!
puss

Anonym sa...

hahah fyfan !!:P

förstår det! hoppas att de är supertrevliga, vilket de säkert är! tror att det kommer gå jättebra! har du pratat något med hans mamma/pappa? kan de engelska?
haha en vilsen jossan :P men du och carro har väl varit på istanbus flygplats?

kommer du vara snäll mot lilla hakan sen? haha...

jaaaaaa som satan.. de första 3 veckorna kmr va sega som fan.. och jag å sannah kommer nog inte gå ut så mkt, men de 3 sista blir säkert askul!
puss

Anonym sa...

Jaha okej:) har du lärt dig mycket turkiska nu? vill också!!

haha ja det berättade ni:P

Haha hakan kommer bli förkrossad, men vafan han får skylla sig själv.. fattar inte vad han tänkte med!?! 4 juli- 26 typ! sedan ska vi boka nästa resa nästa månad och det beror på vad som finns då, men vi har kollat på 28 juli och 1 augusti!
puss

Anonym sa...

Haha vafan din retsticka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

131 idag:P

Anonym sa...

Förstår att du är förbannad!! jag hade varit minst lika förbannad.. hade kanske tom åkt till danmark & letat efter henne ;) ... Hoppas du har lugnat ner dig nu..

Anonym sa...

Sv: Jasså är hon kvar? va gör hon där så länge =/ ? haha.. danskar är speciella.. Grr ja kan bli galen... Ta henne långsamt men säkert..

Jo tack de e bara bra med mig...

Anonym sa...

Sv: Guide.. okej vet du hur gammal hon är?

Haha bra ;)

Anonym sa...

Hm okey..