2/06/2009

Äntligen Fredag :)

Ja, äntligen Fredag! Gud så skönt, ska sova läääänge imorgon ;)
Gick bra på jobbet idag, fick possetiva ord av chefen vilket alltid är kul! Slutade 3 oxå vilket är ännu roligare ;)
Ikväll ska jag inte göra ett skit, skööööööönt! :)

Har precis "Webcammat" Med älskling som är tillbaka i Alanya efter 4 dagar i Ankara, han var hemma hos en kompis och glodde på film men kände att han behövde se mig och visa mig en sak så han sprang ner på internet när han skulle gå och köpa cigaretter åt grabbarna (tror dom undrade hur långt han gick då han kom tillbaka två timmar senare :p )
Det han skulle visa mig var att han hade bett en såndär "konstnär" att måla av ett kort på mig, så nu har han mig på en jättebild med en jätteram, han tyckte det lilla kortet var för litet att pussa godnatt på! ALLTSÅ KAN MAN VARA SÖTARE?! Jag saknar honom helt sjukt mycket, jag måste träffa honom snarast. Räknar dagarna.. det är inte såååå långt kvar! 29 gün kaldi askim benim :)


You are my star, my sun, my moon, my world, my everything!

Birtanem, seni cooooooooooook seviyorum!

Inga kommentarer: