4/02/2009

och så var det torsdag

Och jossan har gått och blivit sjuk, hade feber frossa i natt, svettades och frös om vartannat. Vaknade upp med tjock hals och fökyld. Men skönt att febern bara var på natten iallafall? känner mig lite bättre redan. Har tvättstugan oxå, ganska jobbigt när man känner sig hängig, men jag har INGA rena kläder så är tvungen!

Underbart väder är det oxå, skulle gärna sitta på en uteservering just nu, men ut orkar jag inte gå! Ligger på soffan och glor samtidigt som jag springer upp och ner i tvättstugan. Kul? nej.

Har haft msn dejt med älskling oxå såklart, som tycker synd om mig när jag är sjuk :p

Slänger in en vårig bild på mig från i början av maj förra året, härligt :)
__________________
Jag saknar dig min älskling, älskar dig så mycket!

3 kommentarer:

Ellinor sa...

Här följer man all kärlek och blir helt förtvivlad. Vad är planen? Vem flyttar till vem? Såhär kan det ju inte va?! :P
Kram på dig

Räkan sa...

va fin du va på den hära bilden ;D

elin sa...

en hel dem flängade fram och tillbaka för dig alltså!;) men det är skönt att åka ner... men vad blir planen han komma till dig eller du flytta ner till honom eller inteplan än så länge? min kille har det nog inte så tråkigt, det finns tv, forbollsspel, dator och kompisar som hänger med honom. gratis mat och dricka och inte göra så mycket och samtidigt tjänar han pengar så han klagar nog inte!haha