4/04/2009

21 gün kaldi

Idag har jag inte gjort något alls, diskat lite smått. plockat lite.. annars inget alls. Skulle ha msn dejt med älskling efter han varit hemma och duschat (det kan ta upp till 3 timmar) inte för att han duschar länge, utan för att han är en extrem tidsoptimisk! Så jag ringde min goda vän Emma och babblade på som aldrig förr. Efter 30 min långt samtal får jag ett sms av att han sitter och väntar på mig, men funkar inte att ringa mig samt att det smset var de sista pengarna på hans mobil, ooooops. Skönt med omvänt ibland. men lite synd att vi bara hann prata i 10 minuter innan han var tvungen att springa till jobbet igen!
Idag är saknaden efter honom större än någonsin, vilken tur att jag har ett datum att räkna ner till iallafall! :)

Snart kommer lilla Daniella hit på en fika, alltid trevligt!


Nu ska jag kanske sätta på lite kaffe då :)


Saknar att spela biljard med dig älskling, saknar tillochmed att ALLTID förlora! JAG ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR DIG!

Inga kommentarer: