4/14/2009

11 dagar (snart 10)

Jo, idag var första dagen på jobbet efter långhelgen. Öppnade och slutade 3, inte kul att öppna just nu för min del då jag knappt sover något under nätterna pga den där jävla pollen! Blir galen, jag vill oxå kunna njuta av våren, men för min del kan vi hoppa direkt från vintern till sommaren ;) Då inga mediciner verkar fungera på mig, irriterande!
Träffade Tess på en fika i solskenet efter jobbet idag, det är alltid mysigt att träffa henne! Min kloka vän :)

Som sagt, endast 11 dagar kvar tills jag får pussa älskling. underbart! :) i love u hayatim

Till något helt annat, FY FAAAAAAN VAD JAG ÄR TRÖTT PÅ FÖRDOMMAR, dom finns verkligen överallt, huvudsaken är väl att vi är lyckliga? eller? och undrar ni något om vårat förhållande, fråga mig och ingen annan! tack!

Nu är det godnatt samtal till älskling, för min del vill säga.. han ringer och säger godnatt när han kommer hem efter jobbet, ungefär sisådär vid 3 i natt ;p


Lite blåsigt, och vågit på vattnet i Adana när jag och älskling körde trampbåt - det var läskigt! trodde flera ggr att jag skulle ramla i :p

8 kommentarer:

Sofiya sa...

Visst är pollen så jävla värdelöst! ja har samma skit problem & inga mediciner som hjälper. Förjävligt!

Det om fördommar. Låt folk hålla på om dom mår bra av det & skit i allt dom säger osv.

Jag har suttit & fått förklara/försvara mej, turkiet, turkar & massa annat hur många gånger som helst. Jag orkar inte mer. Så fort någon säger någon ignorerar jag bara & låter dom snacka bäst dom vill, idioter!!!

elin sa...

Ja angående fördommarna kommer dem alltid att finnas där, tyvärr! det värsta är att man blir alltid lika ledsen. även om dem inte utalar fördomarna så kan man se vad dem tänker och tycker! suck! men stå på dig bara och fortsätt att kämpa!

Denize sa...

Tack gumman!
Är glad för din skull <3
Har du pratat något mer med Migrationsverket då? :)
Pussar och kramar

Räkan sa...

JAG HÅLLER MED DIG JOSSAN, STÅ PÅ DIG. OCH SKIT I ALLA IDIOTER. precis om ni undrar nått fråga henne själv!!!!

Sofiya sa...

sv: ja man ser ju helt förstörd ut hela tiden.. :/

Gör de. du kommer känna till slut att det känns bättre & att du faktiskt inte bryr dig lika mkt när folk håller på. För tyvärr kommer fördommar alltid finnas.

Jaa 2 jävla dagar :D & 9 för dej!

Sofiya sa...

sv: yes :) ja tror dom går rätt så snabbt ;)

Pernilla sa...

Hej. Tackar, vi väntade i 9 veckor från dagen han var på intervjuvn i Ankara. Du får gärna berätta mer om dig själv, har själv varit i Adana 3 gånger :)

Berättar sen vart jag bor.

Mvh
Pernilla

kajsa sa...

Hej, läste på Pernillas bloggkommentarer att du berättade det tog längre tid om ens UT papper kom till Sthlm, men det är inte riktigt så. Det gäller att man söker rätt tid, alltså inte när alla andra gör det..