4/21/2009

four,fyra,dört

Springer upp och ner i tvättstugan förtillfället, jag kan faktist förstå varför folk säger att tvättstugan är det lättaste stället att börja bråka med grannar i, var tvungen att lägga ur en grannes kläder, när jag kommer ner nästa gång vill hon hinna ta en tvätt emellan mig och carro (som oxå ska tvätta när hon är hemma) ursäkta, grannen har haft tvätt tid sen kl 13? hur mycket kläder har hon? :p Dessutom frågade hon om hon kunde hänga sina kläder tillsammans med mina i torkskåpet, jo visst. men mina ska få plats först och främst! :p
Så nu hänger mina kläder med en främlings kläder, tur att dom är rena iallafall, och jag hoppas hon inte snor något!!! ;p

Jag kanske är tjatig, men idag är det 4 dagar kvaaaaaaaaar :)


seni cok özleyorum ve cok seviyorum birtanem!

Inga kommentarer: