4/06/2009

19


If I had to live without you, What kind of life would that be
Oh I, I need you in my arms
Need you to hold me
You're my world, my heart, my soul
Without you, there'd be no sun in my sky
There would be no love in my life
There'd be no world left for me
Oh Baby, I don't know what I would do
I'd be lost if I lost you
If you ever leave
Baby you would take away everything real in my life


I LOVE YOU SOOOO MUCH I CAN NOT EXPLAIN, YOU ARE MY LIFE! I'M THINKING ABOUT YOU EVERY SECOND OF THE DAY, I MISS YOU LIKE CRAZY!

Ni har väl märkt vid det här laget att jag är riktigt löjligt jävla kär? ;)

5 kommentarer:

nella sa...

gumman, det är så SKÖNT att se dig så här kär.. har aldrig sett dig så kär. är så glad för din skull.
love you.. nella.

Elin sa...

vet inte om jag svarade på din seasmte kommentar eller inte, kan inte hitta det iaf och sen har jag haft problem att komma in på din sida, enbart din sida, skumt det dära! du frågade vad vi har för planer. Vi har som sagt precis bosatt oss här nere lite för att testa på våran relation, hur det är att bo här, jag var trött på sverige! Planerna är väl att någon gång fyltta till sverige för jag har mitt framtida liv där det vaet jag här kan jag inte göra nått och jag kan inte gå hemma resten av livet! så vi får vänta och se vad som händer och när det är rätt att flytta tillbaka till sverige!
Men vist är det härligt att vara kär och det bästa är att det får man vara också!;)

elin sa...

jag vet inte varför den har kronglat.... det är skönt att komma bort från sverige men vissa saker saknar man väldit mycket men dem går att beställa ner med familjen som kommer!;) det som är så skönt med bloggen är att man kan snälla så mycket man vill över vad som helst eftersom att om någon tröttnar så kan dem lika bra skita i att läsa det!!!
vädret har varit bra 1 en vecka mellan 20-25grader på dagen. Men dem senaste två dagarna har det regnat i stort sett hela dagarna, men vi hoppas på bättre väder och jag vet att det ska bli det senare i veckan! kommer säkert vara toppen väder när du kommer ner!;)

elin sa...

ja min blogg använder jag för att skiva av mig och behålla kontakten med vänner och familj hemma istället för att skrva mejl så får dem nu veta lite mera utförligt vad som händer mig här nere.... men min blogg handlar och det mesta om mig och min kille... den som inte gillar det behöver inte läsa...
jag har tur för despreate housewifes går i repris om ca 1timma och det borde jag hålla mig vaken till!;)

Elin sa...

Ja bloggen är verkligen bra för mycket! känns skönt att få skriva vad man känner och sen så behöver inte man få en massa frågor om varför man är nere osv för dem jg umgås med här nere läser alltid min blogg så då frågar dem inte utan väntar på mig att förklara!