4/18/2009

seven,sju,yedi.

Japp, endast en vecka kvar, iiiiiiiih :)
Idag bär det av hem till storesyster där vi ska fira henne, den andra storasystern, och mamma som alla fyllt år nu i början av April :) Mysigt! Efter det ska jag nog träffa Räkan tror jag, trevlans!

Sitter även på nålar då älskling just nu sitter och skriver körkortsteroin, jag är nervös, men han är duktig och har pluggat massor så jag skulle faktist bli förvånad om han inte klarade det!
På Måndag har jag medarbetarsamtal med chefen, är alltid lite nervös inför sådant, men hon är bra så det går nog toppen :)

Kan pollen försvinna så jag kan börja se lite normal ut igen?


Every time I think of you, I always catch my breath, I’m still standing here, and you’re miles away And I wonder why it is like that, why i have to be far away from the one i love?

SENI COK SEVIYORUM ÄLSKLING!

2 kommentarer:

kajsa sa...

Visst är det som dom säger också, det beror på hur många som söker .. Vi i skåne får ju Malmös m.verk och det är JÄVLIGT många som är där, men vårt tog 3 o en halv månad, och vi hade alla mellandagar på samma gång :/ Men det är verkligen värt väntan när man fått det :D

kajsa sa...

Nej det ska inte brå på ang äktenskap och sånt men av egen uppfattning så tycker jag det verkar gå fortare och lättare när man INTE är gifta .. De dom inte är gifta får ju frågeformulär så jag tror det är därför det är lättare för migrationsverket att avgöra med svaren :) ..