4/25/2009

iiih

Har kommit fram till en sak iallafall, det är mycket skönare att åka tidigt på morgonen, mitt plan går kl 18.05, kan säga att det är ganska jobbigt att bara sitta och vänta att tiden ska gå fortare!
Pappa kommer som sagt vid ungefär kvart över 3. så alltså 45 min kvar. vad ska jag göra under dom 45 minuterna? Har kollat alla bloggar jag gillar, har packat handbaggage, har packat resväskan. allt är klart. Jaja, kanske tar en kopp kaffe och sätter på lite musik och bara njuter av att tänka på att inom några timmar så är jag hos Älskling igen, ja så gör vi! :)


PUSS

3 kommentarer:

elin sa...

ha en jättebra resa och mys mycket med pojen nu, eller det behöver man nog inte uppmuntra till!;) kram

Pernilla sa...

Ja, det gick väl ganska så fort att få svar även om det inte känns så snabbt för oss eftersom man går och väntar, väntar och väntar på svar och ringer migrationsverket en hel del. Jag ska hämta min man nu på söndag ('v')

Hur är det med dig?

MvH
Pernilla

Sandra sa...

Hoppas du har det bäst ed din älskling nu:D