5/23/2009

Lördag

Igår var jag på bio med Jeanette som är så jävla härligt och helt fantastisk! :)
Vi såg iallafall Män som hatar kvinnor, och vilken jävla super-film! helt jävla sjukt bra tycker jag, så ni som inte sett den - SEEEEEEEEE!

Idag har jag inte gjort så mycket, pratat med älskling på msn i några timmar vilket förgyller mina dagar ;) Skulle satt igång för länge sen med att rensa kläder, men jag har inte hunnit så långt... hmm..Så det är det dax för nu!!

"Råkade" Klicka mig in på H&M's hemsida.. jo jag blev lite fattigare av bara några klick, haha men jaja, 2 fina klänningar, 2 bikini trosor, 1 bikini överdel, ett par skor, och en kofta :)
Jag behövde det kände jag, har inte shoppat på huuuuur länge som helst känns det som!
Nej nu väntar min garderob och mina kläder på mig, har ni oxå det problemet, att efter varje gång ni har tvättat så på något sätt ligger den rena tvätten kvar i tvättpåsen och kommer aldrig in i garderoben igen, det problemet har iallafall jag! Så det ska det bli ändring på nu :)

Bokar nog resan på Måndag då lönen kommer, så jag kan börja räkna ner dagarna ordenligt ;)

Jag älskar dig så mycket!

5 kommentarer:

Sofiya sa...

Vilket datum blir de?

Sofiya sa...

sv: va kul att du bokat nu :) ett datum att räkna ner till som sagt.

åker om ca. 2 veckor men har inte bokat resa än, väntar liiite till & ser om de går ner ngt..

Sofiya sa...

sv: ne ja orkar snart inte heller :P skönt att dom hjälpte dig lite med biljetten.. de e asdyrt nu asså, helt sjukt!

steffi sa...

när åker du :D??

AMPELOS sa...

ohh :D yey!! vilken tid? ving?