5/09/2009

En myshelg

Hade tjej middag med Jeanette, Therese och Ramona igår, vilket var jättemysigt. Ramona och Therese pratar och avbryter varandra heeeeela tiden, så i vissa fall blev dom lite irriterade på varandra haha ;)


Om sisådär 20 min blir jag upphämtad utanför huset för att bege mig ut mot Hölö, där min älskade storasyster med familj bor, vi ska ha massa mys och jag ska sova över där :) Skönt att "komma bort" haha som en mini semester ut på landet ;)

Hade önskat att det var super väder så jag kunde få behålla min bränna och bada lite i poolen, men icke sa nicke, här är det monligt iallafall!


Min älskling och jag pratade jäääääättelänge i telefon när han kom hem från jobbet i natt, det var myspys! Saknar honom så det gör ont!! vill ha honom här nu nu nu!


Nu kanske jag måste klä på mig då :)



I miss to walk with you...

Inga kommentarer: