5/10/2009

en söndag igen

Ja, då var det söndag igen.. idag har det inte hänt mycket alls, haft msn dejt med älskling, vilket är underbart! Sen har jag damsugit lite grann osv. Har sen kollat på One tree hill och Gossip girl som varje söndag ;)
Har även kollat runt lite på resor, men usch vad dyrt det är med endast flyg i juli! fattar inte att dom kan ta sånna dyra priser, är det någon som har tips på billiga endast flyg i juli? :)

Imorgon är det jobb igen, jobbar 8-16. helt ok! Men önskar att helgen iallfall var en dag till ;)

nu ska jag läsa lite bloggar vilket jag gör väldigt ofta, hah!

You are the reason why sometimes I can’t sleep at night. I really wanna hold you, tell you that you are my everything, and it will always be you and me min oksis!

4 kommentarer:

Elin sa...

det finns ju vissa danska bolag srom flyger från köptenhamn, vet inte vart du bor om det blir krångligt att ta dig dit? ska du bara ha oneway eller tur och retur?

Elin sa...

ja samma problem för mig, det kostar ju att ta sig till danmark också! men kolla med solresor, annar är det ju dem vanliga apollo ving, fritidsresor men dem tror jag redan att du letar med. hörde att biljetterna dessvärre var jättedyra i år. när vi åkte ner så åkte vi med sas till istanbul och sen därifrån till antalya och vi betalade ungefär 1000kr enkel väg helt ok men då måste man ju mellanlanda, du kan ju kolla vad dem flygbiljetterna ligger på!
jodå mitt knä och jag haltar oss fram, ska väl äntligen bli av med tygnen nu i veckan sen är det bara att läka ihop!;)

Ellen sa...

Hej! Jag har sjukt många bilder från Alanya och jag lägger upp dom som är roliga på bloggen :) Har inget att göra med att det är han på! Har fler bilder när de som jobbade i olika barer målar på mig, hade lika gärna kunna lägga upp en bild på någon av dom. Som du kanske märkt lägger jag inte upp en massa bilder på just honom utan bara från Alanya i allmänhet, och igår råkade det bli en på han! Du behöver inte oroa dig något alls, jag är inte intresserad av honom :)

Ellen sa...

Jag försöker inte provocera dig. Det känns som du är onödigt påflugen mot mig, jag laddade upp en bild när Sahin målade på min arm och om du inte klarar av det går det att fixa snabbt. Läs inte min blogg mer. Det finns tusentals bilder runt om i världen på din pojkvän och du börjar skrika när jag laddar upp EN oskyldig bild på min blogg. Det var inte så att ett helt inlägg handlade om honom eller liknande. Om du känner dig provocerad på grund av detta så var det i alla fall inte med avsikt.