5/18/2009

en måndag som alla andra

Japp, jobb 8-16 men stannade kvar då vi hade avdelningsmöte, hann få ganska mycket gjort, det är alltid kul! :) även fast det inte är kul att komma hem vid 20.00 när man öppnar i morgon, men man överlever ;)

Vin-myset med Catta och Sofia i Fredags var jättemysigt, trodde inte jag drack så mycket vin som jag gjorde, vilket jag märkte när jag kom hem, haha! :p
Grönan i Lördags var jävligt kul, men jag kunde varit lite piggare kanske (bakis? svar ja.) ha. Men kul som fan är det alltid att träffa vännerna man kännt allra längst, sen 6års verksamheten och innan det med vissa, toppen att man fortfarande ses! :)

Snart är det dags för sängen för min del, just nu letar jag flygstolar som satan.. men fy så dyra dom är! :(

min min min min min min älskling, snart ses vi igen och det känns underbart! Jag hoppas tiden går superduper fort tills jag är i din underbara famn igen! Jag saknar allt som har med dig att göra. Vad jag än gör så tänker jag på dig! Jag älskar dig oändligt mycket askim!


You are always on my mind!

3 kommentarer:

molly sa...

Okey skönt att höra! =)


Vilken procedur, hoppas allt löser sig o att han får komma snart då!
Ah, verkligen tur att världen är så teknisk hehe.

kram kram

Denise sa...

Hej & tack för din kommentar! Jag bor i Jämtland och har väntat sedan i februari, då Halit var på intervju. Har ringt ett par gånger till migr.verket men dom säger bara att vi får vänta, senast i Juni ska vi iaf få besked. Själv då? :)

Denise sa...

Ja, det är konstigt men? Well.. Kom hem från Alanya i lördags, varit där i två veckor. Beror på hur länge vi får vänta på UT, blir det för länge åker jag ner igen innan.. Men helst åker jag ner o tar med honom hem nästa gång.