3/21/2009

och vad gör jag här?

Två underbara veckor med älskling och hans familj - det har varit fantastiskt.. varför ska tiden gå alldeles för fort när vi är tillsammans, och alldeles för långsamt när vi är ifrån varandra?!
Mitt hjärta skriker efter dig min älskling. Du är min värld!!! I miss you so much!! Seni cok cok seviyorum askim.

Ja, som ni nog förstår - jag är hemma. kom hem 8 imorse. Det suger rent utsagt... Har inte mycket att skriva just nu, vill helst gräva ner mig tills vi ses igen... :( återkommer när jag min hjärna hänger med.

min min min äääääälskling!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att du har haft det bra! Tråkigt att du är hemma igen :(

Anonym sa...

Förstår det :(
Jag åker ner om 2 veckor och stannar i en vecka. Inte långt kvar1

Anonym sa...

Kul att du har haft de så bra :)
& tråkigt att du e hemma, jag vet exakt hur det är :( SKIT!
När åker du ner igen, vet du de?

Anonym sa...

Jag vet hur det känns :/ för jävligt. Man hittar inte ända anledning till att komma hem.
vart var ni någonstans?
Jag åker ju ner till Istanbul nu om 13 dagar så det ska bli skönt men jag lider verkligen med dig gumman :(
Ta hand om dig.
Puss

Anonym sa...

Nej inte en ända anledning I know :(
När åker du ner igen? planerat det?
Ja det ska bli skönt, har varit avundsjuk på dig haha som har varit nere de senaste 2 veckorna :D Är glad för din skull iaf att du fick vara med honom.
Aha vad mysigt :) men du hade träffat hans familj förut eller hur? :)
Hur var vädret?
Jo tack allt är bra, själv då? förutom att du har kommit hem?
Puss

Anonym sa...

Aha det var första gången du träffade dom vad spännande :)
Ja haha jag och mehmets mamma gråter också haha :D som två barn :P
Näe jag är också den negativa av oss två om man säger så. Jag blir jätte konstig första dagarna när jag precis har kommit hem :S usch usch. det blir bättre snart ska du se <3
Puss <3