3/22/2009

ge mig en anledning

Varför är det så långt mellan oss? varför varför varför varför? jag blir galen. jag ska sova själv, utan dig. good luck jossan! försöka går ju alltid. har ju trottsallt inte sovit mer än 1-2 timmar i natt, och det var på ett flygplan, inte så där jätteskönt...

-Jag vill att du håller om mig när vi sover, snälla.
-Jag vill att du ska bli galen på att mitt hår är i ditt ansikte, men du säger att du älskar mitt hår iallafall ;)
-Jag vill vakna av att du säger good morning askim och ger mig en hård kram och en puss.
-Jag vill att du blir tjurig och säger "buuuuuut aaaaaaaaskim" för jag inte satt på värmen i rummet när du kommer ut från duschen (just nu kallare inomhus än utomhus i Alanya)
-Jag vill att du ska spela på min mobil och försöka slå mitt rekord, och säga att det är mitt fel när du förlorar för jag pratar för mycket ;p
-Jag vill att du säger hayde och vill gå ut direkt när du är klar, askim jag är tjej ;)
-Jag vill att du håller min hand när vi promenerar runt och pratar om allt mellan himmel och jord - framtiden för det mesta.
-Jag vill att vi spelar milipiyango eller superlotto och du säger "if we win that much money, then i will not let u go. we have to call ur work and say that u dont come back"
-Jag vill att du säger run när vi ska gå över gatan, jag säger neeeeeej! men du drar med mig i handen ändå :p
-Jag vill att du berättar för dina kompisar hur mycket du älskar mig och hur mycket du kommer sakna mig när jag sitter med och förstår vad du säger ;)
-Jag vill att du köper cekkerdek till mig för du vet att jag älskar det, inte för att dom är goda, utan för att dom är kul att äta!
-Jag vill att du berättar för mig hur glad du är att jag är din och du är min.
-Jag vill ligga tätt tätt intill dig i sängen och bara prata om våran kärlek till varandra <3
-Jag vill att du ska titta mig i ögonen och säga "pussa mig" "10 pussar". sötnos!
-Jag vill att du ska säga min min min och vänta på att jag ska säga ääälskling.
-Jag vill bara ha dig nära, det ska väl inte vara så svårt... eller?


Låt tiden gå fort, jag måste ha honom nära.

YOU ARE MINE. ONLY MINE. THE ONLY ONE FOR ME BIRTANEM.

SENI COK SEVIYORUM VE COK ISTIYORUM!

SEN VE BEN HERZAMAN

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jätte fint skrivet :) Verkligen blir typ tårögd, för jag vet hur det känns. Min saknad nu är obeskrivlig.
nej jag kan inte heller tänka positivt när jag kommit hem, typ gråter varje gång jag pratar med honom och sitter och tittar på kort på honom typ hela tiden, sen efter några dagar har jag hämtat mig.
Det är hemskt att dom ska behöva vara så långt ifrån en :( Man saknar alla små detaljer som egentligen inte spelar någon roll.
Pepp-talk är inte min starka sida när det gäller honom haha :P

Hur länge blir du nere i sommar?
Hur gammal är han nu igen?
några framtidsplaner?
Puss!

Elin sa...

hej jag förstår precis vad du går genom eftersom att jag har haft det precis på samma sätt i lite mer än 2 1/2år, men nu är iaf jag äntligen på rätt plats! när kommer du att åka ner nästa gång och hur länge kommer du att stanna! hoppas att ni får vara tillsammans snart igen för längtan kan nästa ta död på en! är det till alanya du kommer åka eller någon annanstans? ha en bra natt!

Juss sa...

svar till Elin:

Hej Elin!
Kan inte svara till din blogg, du måste skrivit fel blogg adress..
Jag åker ner igen den 25 april till Alanya :)
Är det i Alanya du har bosatt dig med din pojkvän eller? :)