3/28/2009

dax för det

Nyss haft en mysig msn dejt med älskling som har råkat ändra min facebook till turkiska, och det funkar inte att ändra tillbaka, bra va?:p Mamma hade tydligen ringt honom och dom hade pratat jättelänge.. hmm ;) heheh :p

Snart kommer min storebror och hämtar upp mig :)
Så ska jag få träffa mina sötnosar, vet att Olivia kommer fråga "e sahiiin?" var är sahin med andra ord, sötnos hon kommer fortfarande ihåg honom fast det var i december dom träffades, han måste ha gjort ett väldigt gott intryck med andra ord! :)


Det har han ioförsig gjort på hela min familj, allt känns toppen! :)






________

Min älskling, seni bütün kalbimle seviyorum birtanem!!!!

14 kommentarer:

Anna sa...

Jaa, det ska verkligen bli underbart! :D

Vars bor din pojkvän, I Alanya? (Såg några bilder i bloggen och jag gissar på att ni är i borgen i Alanya) Eller är jag helt ute och cyklar? :D

Anna sa...

Okej!:)

Min kille bor i Izmir, men jobbar i Marmaris när det är säsong :)

Anna sa...

Aha, okej :)

Jadu, i Oktober har vi varit tillsammans i 2 år :)
Han jobbade på hotellet vi bodde på när jag & min familj åkte till Marmaris, och det var kärlek vid första ögonkastet, haha!

Ni då?

Anna sa...

Okej:)

Åhh, vad mys! :D
Har du några planer om när du ska ner dit igen eller? Du var där för ett tag sen va? :)

Anna sa...

Aha okej! :) Vad härligt. Inte lika härligt att komma hem kanske, det är alltid så jobbigt att lämna de:(

Okej, men vad bra då! :)
Jadu, jag åker ner den 7 april och ska vara där i 2 veckor. Det var 3 månader sen vi sågs så jag håller på att bli galen av saknad här hemma! haha!

Anna sa...

Jaaa, verkligen!
Okej, nice!

Har han varit hääär? :O Ååh! Får jag fråga hur gammal han är? Har han gjort militärtjänsten än? Haha.

Jag försöker få hit min kille men jag tror inte att det kommer att gå så bra för han har inte gjort sin militärtjänst än :(

Anna sa...

Neeeej, gud vad kul alltså! Åhhh! :D
Okej, vad skönt!

Jadu min älskling är snart 19 år och har dendär förbannade militärtjänsten att ta sig igenom :( Nästa år i November ska han in, det är inte spikat ännu men det lutar åt det... Suck :(

Det är så sjukt att de MÅSTE göra den. Jag menar här i Sverige får man i alla fall välja om man vill eller inte. Och så är det värre där ju. Usch!

Anna sa...

Jaa! :(

Joo, det kan han säkert :) Men de brukar tro att de försöker smita iväg från den typ :s De är jättehårda alltså...

Min kusin som också snart är 19 år sökte turistvisa bara för ett tag sen och han fick det inte för att de typ trodde att han skulle försöka sticka ifrån militärtjänsten :s

Anna sa...

Jaaa. Men prova ska vi göra i alla fall ;) man vet aldrig om det skulle gå! :)

Näpp, jag är inte från Turkiet, men min pappa kommer därifrån dock!:) Så jag har ju lite turkblod, haha! :D

Anna sa...

Yes!:)

Haha nej det kan jag faktiskt inte... Pappa pratade inte så mkt turkiska med mig när jag var liten. Men jag förstår jättemycket, det är svårare att prata. Men så brukar det ju vara också.

Ska dock försöka hitta någon kurs så jag kan lära mig det :) Skolan har ju inte sån stor lust att hjälpa till där så får leta själv.

Sofiya sa...

sv: ja fan så skönt! gör du? :) kul. ja e där då, ja åker tillbaka till sverige den 2 april.. åker du med ving eller?

Sofiya sa...

sv: okej, då åker vi hem samtidigt, då ses vi säkert :)
Hur mkt ligger resan på nu?

Sofiya sa...

s: okej, hoppas den går ner lite till då. men va uppmärksam, dom går åt ganska så fort!

Sofiya sa...

sv: haha ja förstår de ;)