6/19/2009

Dålig uppdatering

Jo, har ej mått bra. Går ej in på varför.

Nu känns det däremot bättre och jag är nyss hemkommen från Vasaparken där jag åt midsommar mat med Mamma och Pappa, men pappa gick hem efter ett tag för att kolla på fotboll (självklart) Så jag och mamma satt och drack vin och hade mys samt pratade om allt mellan himmel och jord!! Snart blir det iväg på andra äventyr då jag sitter med vin i högsta hugg ;)

I can't kiss u right know, so kiss me through the phone!

Kommer uppdatering imorgon om vad som hänt senaste veckan :)

15 days left to kiss u....

3 kommentarer:

Sofiya sa...

Hallå hur e de?
Nu är de inte långt kvar tills du kommer :)
Ja gick förbi Casablanca lite halv full för några dagar sen & fick syn på din kille & sa att du & jag har snackat på internet men han trodde inte på mej :/ haha...

Sofiya sa...

hhaha ok :P
va skönt.. då ses vi säkert snart :)

catta sa...

det blev inget imorgon inlagg :( hoppas du har det underbart i turkiet!