6/06/2009

27 days left

Igår firades lilla Daniella som tog studenten, jobbade halv dag och åkte in till stan för att glo lite på alla flaken runt T-centralen. Svin kallt var det men shit vad alla var lyckliga! Jag längtar tillbaka till min student, helt fantastiskt var det ju, och det som är sjukast är att det är ju fan 3 år sen jag tog studenten!!!! by the way så känns det som att det var igår Daniella var 11 år? :p haha

Sitter och väntar på en trött älskling som ska komma till MSN :) myspys.
Ikväll är det match, undra var jag ska titta på den någonstans, ingen alkohol för mig idag iallafall, för mycket igår! :p

Jag har ju en grej på min blogg så jag kan se hur folk hittar hit, jävligt kul faktist. Det var någon som hade sökt på google "sahin vi fick uppehållstillståndet!! haha! :p

nej nu ska jag kanske hoppa in i en snabbdusch så jag piggnar till lite ;)

puss!

seni istiyorum min älskling!

1 kommentar:

Steffo sa...

haha fett kul att nån sökte på det XD