6/03/2009

3 juni

Den galna hönan har nu lugnat ner sig lite ;)
Men kan fortfarande knappt förstå att det är sant, helt jävla underbart. Och så jävla skönt att jag slipper ringa dom sura kärringarna på mig.verket något mer!

Älsklingen min blev oxå suuuuuuuuper glad och sa att nu kan inget stoppa oss från att alltid vara nära varandra, helt fantastiskt! Han bad mig kolla på mitt brev 10 ggr till ifall någon utav mina kompisar skulle ha skojjat med oss, haha det skulle dom ju såklart aldrig göra!
Just nu är min älskling påväg från Ankara där han har varit och fått in UT i passet :D
Stackarn, helt ensam..8 timmar ensam på dom där bussarna, visst dom är helt ok men vägen är inte helt ok, och det är inte så lätt att sova i dom, då vi iallafall oftast råkat ut för att det sitter barn och skriker i bussen :p Låter som vi har varit i Ankara ofta, nej men en gång där, och en gång till Adana vilket är ungefär lika långt åt nåt annat håll (Är dålig på geografi) Men tillsammans är ju allt mysigt med honom, vilket han så fint skulle påpeka att jag skulle ju igentligen ha varit med honom tyckte han ;)

Fick vackra blommor av en arbetskamrat igår, ett tillhörande kort där det stog - Grattis Jossan och Sahin till Uppehållstillståndet - Önskar er all lycka i framtiden! Det var super gulligt tycker jag!
Bjöd jobbet på tårta oxå, för allt posetivt stöd jag fått av dom :) Vissa blev tillochmed lite rörda över kortet jag skrivit eftersom dom har varit med under hela processen :)

Soon we can be close to eachother forever, i love u so much min älskling!

1 kommentar:

Catta sa...

Gud va fint att du fick blommor! Jag kan fortfarande inte fatta det. Vi pratade om det helgen innan och da tankte man ju att de skulle ta lang tid innan du fick veta och sen sa var det bara klart. och det blev ett JA! helt otroligt, fantastiskt. Ja nu ar det faktiskt ingeting som kan halla er borta fran varandra! (forutom de fa veckorna och dagarna ni maste vara ifran varandra innan han flyttar hit!)