7/29/2009

ångest

Har fortfarande sjuk ångest över att inte vara nära min älskling, man tror att det ska bli bättre för varje dag som går men jag har insett att jag är inte nöjd förens han är nära mig igen! Längtar så sjukt mycket tills han kommer, men vi har ju som sagt bestämt att han ska jobba ett tag till och spara ihop pengar så vi har lite extra pengar när han kommer hit då han antagligen inte kommer få jobb direkt, eftersom han först måste lära sig svenska! Jag vet att det är bättre att vänta än att han kommer utan några pengar alls, men usch vad jobbigt det är att veta att vi kan vara nära varandra just precis i den här studen men vi är det inte. :( jag behöver vakna upp brevid honom, se honom när han sover och sen vaknar han till och tittar mig i ögonen och ger mig den där speciella morgon kramen som bara han kan ge! åh, det är så underbart!
Nej, en kaffe och sen måste jag nog börja röra mig mot jobbet. Fick börja sent idag då vi har så några barn på sommarförskolan.


tjing!

2 kommentarer:

sandra sa...

Såg att ni förlovat er :D Grattis!

Catta sa...

Ni ar ju bara for sota :)

snart sa Jossan da kommer du fa den dar kramen varje morgon.